trvajici uz kolikaty rok za sebou a jedna z veci, diky niz jsem znacku pred casem po letech opustil. Je opravdu velmi smutne, kdyz vyrobce teto tradice a financniho zazemi nedokaze v horizontu cca peti let vyresit problemy tohoto typu, opakujici se napric ruznymi modelovymi radami. To uz neni o kratkodobe smule nebo shode okolnosti, ale proste o nekompetentnosti a nezajmu prislusnych vyrobnich manazeru (a naklady na svolavani do servisu vyjdou Nikon urcite draz, nez poradny dohled nad vyrobou a vystupni testy, o ostude a skode na jmenu nemluve). Skutecne jsem smutny z toho, ze se tato znacka svym dlouhodobym (ne)usilim vystavuje do pozice te, u ktere se musi zbozi nutne kupovat ve lhute k vraceni, pocitat rovnou s navstevami servisu a resit, zda si ten ktery (napr. D5300) model vubec kupovat kvuli nemalemu procentu nepovedenych nebo jinak postizenych kusu. Ne, ze by se to ostatnim vyrobcum obcas nestalo, ale u Nikonu je to sklicujici evergreen poslednich cca peti temer konstatne.
Nemluve o tom, ze je proste neakceptovatelnym pristupem, kdyz si u modelu teto rady a ceny nekdo v Nikonu "v lete mysli", ze se problem tyka jen urciteho poctu kusu a az o trictvrte roku pozdeji zjistuje, ze se to tyka vseho do leta vyrobeneho (misto aby to bylo hned loni okamzite dukladne provereno vc. stazeni kusu z ruznych serii od prodejcu k otestovani). Pristup Nikonu k vyrobe v poslednich letech to bohuzel ilustruje velmi nazorne :(
Odpovědět0 0
Bohuzel mi to prijde tak, ze tenhle postoj Nikonu vlastne neni problem, absolutni vetsine zakazniku je to ocividne lhostejne, ba naopak maji tendenci se sveho milovaneho vyrobce jeste zastavat. Ale to je proste typicky projev nasi moderni spolecnosti, takhle fungujeme.
Odpovědět0 0